Wednesday 24 July 2013

Din nou despre iubire

      Vara asta am fost binecuvântată de însuși Bunul Dumnezeu. Toată ziua, de dimineață până seară - singură acasă, citind, lenevind, mai cânt alături de papagalul meu, îmi hrănesc hamsterul, ascult muzică bună, fac sport de 3-4 ori pe săptămână, mănânc sănătos. Reflectez mult. Meditez din când în când. Ba chiar am desenat ceva într-o zi. Apoi vine seara, îmi întâmpin sufletul pereche cu ceva bunătăți, privim un film, ne giugiulim, mai povestim, ne mai descărcăm sufletele, facem planuri de viitor, visăm cu ochii deschiși. 

      Tot vara asta am descoperit ce om minunat am lângă mine. El nu a citit niciodată cărți de dezvoltare personală, psihologie, nimic ce ține de self - help, dar mă încurajează așa cum nimeni altcineva nu a mai făcut-o. De ce? Pentru că mă cunoaște ca-n palmă. Și ce frumos sună din gura lui ”Iubește-te, iubito. Ești frumoasă, deșteaptă, ești unică!” O dată am plâns când mi-a spus asta. Nu știu dacă merit tot ce mi se întâmplă. Uneori aș vrea să-mi tragă cineva una după cap să văd dacă e vis ori ba.

      Azi aniversăm 4 ani și 2 luni de relație. Nu am lăsat nicio aniversare să treacă pur și simplu. Fiecare zi de 24 e specială în felul ei. E frumoasă iubirea. Și oamenii care iubesc sunt frumoși. Atât la suflet cât și la chip. Oamenii care iubesc au magie în priviri, în gesturi, în felul de a vorbi, de a se mișca, chiar și în felul de a se trezi dimineața.

      Unii mi-au spus că sunt norocoasă. Poate dacă aș crede în noroc și stele le-aș da dreptate. Eu însă am crezut mereu în muncă, în grija față de celălalt, în respect și în faptul că primind iubire trebuie să o întorc înzecit. Dragostea este o artă și ca orice altă artă solicită omul până la epuizare. Cel care se aruncă în dragoste cu ușurință și doar pentru a scăpa de singurătate ajunge, cu regularitate, la eșec. Mihaela Rădulescu are dreptate când spune: ”Femeia funcționează perfect când o iubești perfect. Când nu-ți mai place cum funcționează, sigur i-ai făcut ceva nepotrivit chiar tu, iubirea vieții ei...”

P.S. Mulțumesc.

No comments:

Post a Comment