Tuesday 20 August 2013

Ce vor bărbații?

- Ce vreți, ce așteptați voi de la o femeie? Lucrasem cu fiecare în parte ca să reușească să-și identifice nevoile emoționale profunde, așa că acum învățau să răspundă într-un mod nou la această întrebare.
- Vreau să mă consoleze, a spus John. Vreau să mă facă să mă simt bine în pielea mea.
- Vreau să mă provoace, nu suport plictiseala, a spus Andrew.
- Vreau totul de la o femeie, a spus Buddy. Vreau acest statut. Vreau să le exploatez. Vreau să mă simt puternic. Vreau afecțiune. Și când nu primesc ce vreau mă enervez. Trec la următoarea. Golul este în mine, a spus Buddy. Nu am ce face în privința asta.
- Cum puteți umple voi înșivă acest gol în loc să luați ceva de la o femeie? am întrebat.
- Nu știu, a spus Will.
- Poate făcându-ne viețile palpitante? a spus John.
- Presupun că ne putem iubi pe noi înșine, a spus Antoine. În cazul meu merge cu spiritualitatea. Simt iubire din partea Creatorului.
- Mda, prin recunoștință. Să mă apreciez pe mine, a spus John.
- Dar să oferiți dragoste altora? am întrebat.
- E la fel cum procedăm în sesiunile de grup, oferim și primim sprijin de la ceilalți, a spus Antoine. Să învățăm să nu mai judecăm, să nu mai fim în competiție. În schimb, trebuie să ne iubim unii pe ceilalți, așa cum suntem. Să ne oferim compasiune.

Fragment din cartea ”Bărbații de pe canapeaua mea” de Dr. Brandy Engler și David Rensin.


No comments:

Post a Comment