Thursday 29 August 2013

Chestionarul lui Proust



Un pic de răscolire prin minte și suflet...

Principala trăsătură a caracterului meu: conștiinciozitatea
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: determinarea
Calitatea pe care o prefer la o femeie: discernământul
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: optimismul
Principalul meu defect: tendința spre perfecționism
Ocupaţia mea preferată: să citesc, să scriu, să iubesc
Visul meu de fericire: să-mi rămână sufletul mereu tânăr, viața în sine este o fericire
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: singurătatea
Ce-aţi vrea să fiţi? mereu OM
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Cred că m-aș simți acasă în orice țară
Culoarea preferată: negru
Floarea preferată: trandafirul alb
Pasărea preferată: vulturul
Prozatorii mei preferaţi: V. Hugo, G. G. Marquez, Tolstoi, I. Druță etc.
Poeţii mei preferaţi: I. Minulescu, Pablo Neruda
Eroul meu preferat: Prințul Nehliudov
Eroina mea preferată: A. Karenina
Compozitorii preferaţi: Chopin, Vivaldi
Pictorii preferaţi: impresioniștii - Renoir și Claude Monet
Eroii din viaţa reală: fiecare om e un erou în felul lui
Eroinele din istorie: Olympe de Gouges
Băutura şi mâncarea preferate: vinul roșu, plăcintele cu brânză
Numele preferat: Cristina
Ce detest cel mai mult: agresivitatea, lipsa de curaj și credință, omul care se complace în mizerie
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: I. V. Stalin
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: admir doar pacea
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: îndemânare în ale picturii și desenului grafic
Cum aş vrea să mor: dormind
Starea de spirit actuală: entuziasm
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: cele făcute din prostie sau obsesie
Deviza mea: Nimic nu se face spre bine dacă nu faci la rândul tău un bine


No comments:

Post a Comment